reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Filinová

Monika Filinová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý miluje stále z celého srdca i keď druhý prestal. :(Bez neho so životom naruby, so slovom len aby. Nežijem, nedýcham. Bez jeho bozkov, nejak prežívam. Jeho pohľad, jeho slová. My hlavu neskutočne motá.. koniec však prišiel, ja nechcem aby odišiel. Milujem ho ! Zoznam autorových rubrík:  Čo v srdci, to na jazyku :)SúkromnéNezaradené

reklama

Čo v srdci, to na jazyku :)

Nový život bez teba.

Monika Filinová

Nový život bez teba.

  • 28. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 209x
  • 1
život v sne

Monika Filinová

život v sne

Tento príbeh sa odohráva v mojich myšlienkach a snoch. Áno, mám veľkú fantáziu ale jednoducho ma to fascinuje. Tento príbeh je o ľudoch, ktorí nie sú úplne normálny. Majú viac nadľudských možností a schopností. Napríklad čítať myšlienky (Luke), vidieť útržky z budúcnosti (Alysha), vedieť kto, ako zomrie (Cathrine) a veľa iných. Prosím Vás nekomentovať - viem, že to je nemožné ale mojej fantázií si nepomôžem a šibnutá nie som !.

  • 23. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 166x
  • 0
nezabudni na to, že ťa milujem..

Monika Filinová

nezabudni na to, že ťa milujem..

Nebudem písať žiadny nadpis.. toto je článok o tom ako sa cítim.. a pre osobu, ktorú budem stále milovať..Nerozumiem už ničomu.. Nechápem prečo mi to robíš?. Prečo mi nedovolíš zaspať?Prečo musím na teba myslieť každú chvíľu, prečo ťa vidím každé ráno pri mne, keď ty tu nie si... Pri tebe sa mi rozbúši srdce.. lenže viem, že to čo bolo už nebolo.. Každým mojim smutným dňom, moje srdce čoraz častejšie plače.. Snažím sa to dusiť v sebe ale to už nejde.. Opustil si ma a mne chýbaš. Už to je dlhšiu dobu ale moje srdce stále len pre teba bije. Každým nádychom si pripomínam ako sme sa rozprávali na gauči medzi psami.. Ako sme sa smiali a nič neriešili.. Každým pohybom si spomínam kde všade sme spolu boli. Bola som najšťastnejší človek na svete, myslela som, že šťastnejší nie je.. Ale čoskoro ma ten pocit opustil spolu aj s tebou a mojim celým životom...

  • 23. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 651x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu